Çin Guilin'de Miao Halkı kıyafetleriyle

16 Nisan 2013 Salı

Etiler Dinlenme ve Bakımevinde Kültürel Farklılıklar Çalıştayım (15 Nisan 2013)

15 Nisan'da Etiler Dinlenme ve Bakımevinde Kültürel Farklılıklar Çalıştayı yaptım. 20 dakika erken gittim salona. Çoktan yerlerini almışlardı. Seni bekliyorduk dediler...



Bir hanım Amerika'da postacıyla bir anısını anlattı. Nerelisin sorusuna Türküm cevabını alınca, bir dönsene arkanı demiş. Niye demiş Türk bayan. Türklerin kuyrukları var diyorlar, doğru mu diye bakıcam demiş postacı.


Bir başka hanım dedi ki, ben Amerika'ya gittiğimde İngilizce sözcüğü karıştırıyordum. Bir de baktım Türk sözcüğünün karşısında barbar yazıyor, hemen yırttım attım sayfayı. Artık değişmiştir di mi? Değişmez mi artık Amerikalıların en popüler destinasyonları arasında İstanbul.


Bir bay İngilizcemi test etti, 'how are you' diyerek. Mutlu anılarla ayrıldım yanlarında, bir dahaki çalıştaya kadar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder