Çin Guilin'de Miao Halkı kıyafetleriyle

28 Nisan 2013 Pazar

Türkiye Gezginler Kulübü Ödül Töreni

10 Nisan 2013’de Türkiye Gezginler Kulübü, 50 ülkeden fazla seyahat edenlere ödül verdi. Ödül töreni muhteşem Sait Halim Paşa Yalısında yapıldı, şansımıza hava güneşliydi.



Gazeteci arkadaşım Betül Altınbaşak’la tören öncesinde boğaza nazır kahvaltı keyfi yaptık. Kimbilir neler yaşandı bu yalıda, ne hüzünler, ne mutluluklar...



Ödül törenine bir ülke kıyafetiyle gelmek zorunluydu. Ben de bir Türki cumhuriyeti kaftanı seçtim. Herkes ilginç bir kıyafetle katılmıştı törene.




Ödülümü Kulübün başkanı sayın Prof. Orhan Kural’dan aldım.




Ödülümü alırken dedim ki, ‘gezerken dünyayı tanıdım ama ondan da önemlisi kendimi tanıdım, zayıf yanlarımı, güçlü yönlerimi, limitlerimi, neden zevk aldığımı öğrendim’. Eh bu da az şey değil öyle değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder